اخبار

کارگاه آموزشی گرافیک اطلاع رسان در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد

کارگاه آموزشی گرافیک اطلاع رسان در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد
موضوع گرافیک اطلاع رسان و پیوند آن با مطبوعات در سومین روز نمایشگاه مطبوعات بررسی شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، کارگاه آموزشی گرافیک اطلاع رسان 2 (اینتراکتیو) با حضور مریم سلیمی در محل سالن شماره یک نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی به ابعاد مختلفی از موضوع گرافیک اطلاع رسان اشاره شد.

سلیمی اظهار داشت: سال گذشته و در بیستمین نمایشگاه مطبوعات اولین کارگاه آموزشی گرافیک اطلاع رسان برگزار شد و امسال نیز شاهد حضور علاقه مندان به این رشته در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات هستیم.

وی در ادامه به انوع گرافیک و کاربرد آن اشاره کرد و گفت: همه افراد در زندگی خود به نوعی با گرافیک اطلاع رسان مواجه هستند و از آن بهره می گیرند.

سلیمی نقشه ها و تابلوهای راهنمای مترو، تابلوها و بنرهای اطلاع رسانی نمایشگاه، ساعت و دماسنج را از جمله مواردی عنوان کرد که افراد در طول روز با آنها سر و کار دارند و گفت همه این موارد دقیقا جزئی از گرافیک اطلاع رسان محسوب می شوند.

وی انواع نقشه ها، مقیاس ها و انواع جداول را از جمله مواردی عنوان کرد که در زمره گرافیک اطلاع رسان جای می گیرند.

مدرس کارگاه آموزشی گرافیک اطلاع رسان در ادامه به پیوند گرافیک اطلاع رسان با مطبوعات اشاره کرد و ابراز داشت: نخستین گرافیک اطلاع رسان در سال 1702 میلادی شکل گرفت.

سلیمی متذکر شد: افرادی که در حوزه گرافیک اطلاع رسان فعالیت می کنند باید همانند خبرنگاران و روزنامه نگاران تعهد و صداقت لازم را داشته باشند.

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۸:۱۷
تعداد کلیک: ۴۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500