اخبار

​نقش رسانه‌ها در مدیریت ویروس کرونا بررسی می‌شود

​نقش رسانه‌ها در مدیریت ویروس کرونا بررسی می‌شود
نشست هم‌اندیشی «نقش و عملکرد رسانه‌ها در مدیریت کرونا ویروس» روز دو‌شنبه 26 خرداد ماه 1399 از ساعت10 تا 12 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌‌شود.

 

به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در کشور و همچنین ضرورت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف از سوی رسانه‌ها، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نشست تخصصی «نقش و عملکرد رسانه‌ها در مدیریت کرونا ویروس» را برگزار می‌کند.

 

«راهبردهای رسانه‌ها درآگاهی‌بخشی و اطلاعرسانی جامعه، مدیریت رسانه‌ها در افزایش سواد رسانهای مخاطبان و مهار چرخه انتقال ویروس کرونا، راهکار رسانه‌ها برای تولید محتوا ، و تغییر تعاملات بین انسانی، چالش رسانه‌ها دراطلاع‌رسانی شفاف و دقیق و افزایش اعتماد عمومی مخاطبان و افزایش امید‌آفرینی در جامعه، بررسی نقش رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس و نقش رسانهها و فضای مجازی در پر کردن اوقات فراغت» از جمله محورهای مد نظر در برگزاری این نشست عنوان شده است.

 

بنابراین گزارش، فرشاد مهدی پور، مدیر مسئول و صاحب امیتاز روزنامه صبح نو، حسین عبداللهی، مدیر مسئول و صاحب امیتاز روزنامه آرمان ملی و گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در این نشست تخصصی به بیان دیدگاه‌ها و آسیب شماسی رفتار رسانه‌ها در دوران کرونا در کشور می‌پردازند.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره11مراجعه فرمایند.

۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۲۵,۴۶۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید